به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت کارگاه‌ها و دوره‌های متنوع آموزشی در رشته‌های عمومی و تخصصی قرآنی را با عنوان «مدرسه تلاوت فاطمی»، «مدرسه حفظ فاطمی» و « مدرسه معارف فاطمی» ویژه نوجوانان دختر و پسر کشور به صورت حضوری، مجازی و مطالعاتتی و تلفنی برگزار می‌کند.

در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی «مدرسه تلاوت فاطمی نوجوانان و جوانان دختر و پسر در رشته‌های عمومی و تخصصی قرائت پایه (درست‌خوانی،تجوید، وقف و ابتدا)، قرائت تقلیدی، قرائت تطبیقی مسابقه‌ای، کارگاه‌های تخصصی قرائت، ترتیل‌خوانی و مفاهیم و سبک زندگی آموزش می‌بینند که این دورها به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی « مدرسه حفظ فاطمی» نوجوانان و جوانان دختر و پسر می توانند در رشته‌های عمومی و تخصصی حفظ آنلاین ویژه نونهالان و کودکان، حفظ آنلاین دوساله تا هشت ساله، حفظ تلفنی (یک تا سه روز در هفته)، تربیت مربی حفظ و آمادگی آزمون‌های حفظ سراسری شرکت کرده و آموزش‌های مختلف را به صورت حضوری و به صورت مجازی و برخط یا تلفنی دریافت کنند.

در قالب کارگاه ها و دوره های آموزشی «مدرسه معارف فاطمی» نوجوانان و جوانان در رشته‌های عمومی و تخصصی تربیت فرزند،آداب همسرداری و‌ ازدواج ، ترجمه و مفاهیم قرآن و ادعیه و زیارتنامه‌ها، تقسیر ترتیبی قرآن کریم، دعاخوانی و مداحی(ویژه نوجوان پسر) آموزش می بینند.

همچنین همزمان با این دوره ها کلاس‌های فـوق بـرنـامـه‌هـای رایـگان بـرای هـر سـه دوره برگزار می شود.

افراد با ارسال عدد ۱۰ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ و یا مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در جریان جزییات این مدارس قرار گیرند.