به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۷ تا ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ با مناسبت‌های میلاد امام کاظم علیه السلام و روز مباهله از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، سخنرانی قبل از اذان ظهر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا چهارشنبه با قرائت دعای عهد، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین جعفر واضحی و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام والمسلمین جعفر واضحی برگزار می‌شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن بابائیان و مداحی یاسر محمدی، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام عباس بهزادی، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمود یزدی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام رضا هوشیاری برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب شنبه در قالب اجتماع دخترانی از ۱۲۰ کشور جهان، یکشنبه با سخنرانیحجت الاسلام علی حسین زاده و مداحی علی اسکندری، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله توانا، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدصادق کفیل، چهارشنبه در قالب محفل روایتگری سیره شهدا با حضور پناهی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی حائری پور و قرائت زیارت آل یاسین با صدای محمد مقدم دنبال می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون، حبیب الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی و علی سرلک، پنجشنبه با سخنرانی آیت الله میرباقری و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد برمایی برگزار می شود و همچنین شنبه و یکشنبه حسن شالبافان و سیدعلی حسینی نژاد و پنجشنبه و جمعه جواد برزگر امیدواریان مداحی خواهند کرد.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای جواد برزگر و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.