به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمد نظری در گفت‌وگویی اظهار کرد: مرکز اسناد آستان مقدس در ده سال گذشته سعی بر جمع آوری اطلاعات، اسناد و مدارک پیرامون آستان مقدس بانوی کرامت کرده و آثار عدیده ای در بخش های اسنادی جمع آوری کرده است.

وی با بیان اینکه مرکز اسناد حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از همه افرادی که اسناد و تصاویر راجع به گذشته آستان دارند و یا در زمینه تاریخ شفاهی می توانند اطلاعات بدهند برای همکاری دعوت به عمل می آورد، افزود: همچنین از همه افرادی که توانایی کارهای پژوهشی و اسنادی در مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت را دارند دعوت به همکاری می کنیم تا به صورت افتخاری به این آستان مقدس خدمت کنند.

رئیس اداره مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت گفت: افرادی که خواهان خدمت افتخاری در مرکز اسناد حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها هستند می توانند به مرکز اسناد حرم مطهر واقع در طبقه فوقانی کتابخانه فاطمی مراجعه و پس از تشخیص صلاحیت و تعیین نوع خدمت در مرکز اسناد به بخش کارگزینی برای طی مراحل ثبت خادم افتخاری معرفی شوند.

وی ادامه داد: ضوابط خادمان افتخاری مرکز اسناد همان ضوابط عمومی خادمان افتخاری حرم مطهر است با این تفاوت که متقاضیان خدمت در مرکز اسناد باید فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و یا دکتری در یکی از رشته های علوم انسانی باشند.