به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، خدام اعتاب مقدس و بقاع متبرک و نیروهای امدادی و خدماتی که به‌ منظور تجدید بیعت با امام زمان(عج) با عنوان عهد سربازی در سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد شرکت کرد.

این مراسم با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ قاسم رضایی جانشین فرمانده کل فراجا، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و سیدمحمد آقامیری استاندار قم برگزار شد.

سرلشکر باقری در این مراسم ابراز کرد: ما امروز گرد هم آمدیم تا عهد ببندیم بر اینکه راه دفاع مقدس را ادامه می‌دهیم، راه شهیدان و جانبازان عزیزمان را ادامه می‌دهیم، توان نظامی و دفاعی کشور را روز به روز بالاتر ببریم آمادگی‌هایمان را حفظ کنیم و ارتقاء دهیم.

سرلشکر باقری افزود: مقام معظم رهبری انتظار فرج را به عنوان آماده‌باش تعبیر کرده‌اند، آماده باش برای ما نیروهای مسلح مفهوم آشنایی است یعنی هر لحظه دست‌مان بر ماشه و چشم‌مان روی صفحه رادار و تجهیزات شناسایی و اطلاعاتی‌مان است تا اینکه توطئه‌ای کشور را تهدید نکند و دشمنان هوس و طمع تهاجم و تخریب امنیت ما را پیدا نکنند.

وی ادامه داد: ما عهد می بندیم؛ عهدی ناگسستنی، عهدی دائمی و پایدار، عهدی محکم، الهی و قرآنی بر اینکه حداکثر تلاشمان را برای اینکه از زمره صالحان باشیم و از جمله یاران امام زمان قرار بگیریم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: عهد می‌بندیم که با دشمنان اسلام سازش نکنیم و در مقابل آنان بایستیم و راه شهیدانمان را ادامه بدهیم از مستضعفان و مظلومان دفاع کنیم و در مسیر ارزشمند گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر انقلاب ترسیم کرده‌اند با تمام توان حرکت بکنیم.