به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ثبت نام ترم پاییز مرکز قرآن و حدیث همزمان با مهر ماه ویژه خواهران و برادران در گروه‌های سنی مختلف آغاز شده است.

فراگیران و قرآن آموزان در گروه‌های سنی مختلف به صورت حضوری، مجازی آنلاین و آفلاین، تلفنی و مطالعاتی می‌توانند در رشته های قرآنی و معارفی از جمله حفظ قرآن و حدیث، مداحی و قرائت قرآن و معارف‌ قرآن‌ و اهل‌ بیت(ع) ثبت‌نام کنند.

پذیرش در رده‌های سنی کودک (۶سال‌به بالا)، نوجوان، جوان، بزرگسال از سوم مهر آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. اضافه بر این ثبت نام در دوره های مجازی ، تلفنی و مطالعاتی محدود به دوره زمانی خاصی نبوده و علاقه مندان در تمام طول سال می توانند در این رشته ها و دوره های آموزشی ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته‌ها، شرایط ثبت نام و شیوه و روش ثبت نام می توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ واحد خواهران تماس بگیرند. همچنین قرآن آموزان و فراگیران برادر نیز همه روز به جز تعطیلات رسمی می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس بگیرند.

فراگیران ایرانی و غیر ایرانی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند عدد ۱۱۴ را نیز به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ پیامک کنند.

لازم به ذکر است، فراگیران و قرآن آموزان برای ثبت‌نام می توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس www.Qhkarimeh.ir مراجعه کنند و با عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث در پیام رسان ایتا به‌ آدرس https://eitaa.com/joinchat/1528692736Cf83f5abcfd از برنامه های مرکز قرآن و حدیث مطلع شوند.