به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه نیروهای مسلح از بهترین و برترین نیروهای یک جامعه محسوب می‌شوند، اظهار کرد: قوام و کیان جامعه به این نیروها وابسته است و اگر این مجموعه حفظ و مراقبت شوند سایر بخش‌ها هم در امنیت خواهند بود.

 وی در ادامه به حضور حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم اشاره کرد و گفت: مژده حضور و ماندگاری ایشان در قم توسط جدشان امام صادق (ع) نشان‌دهنده سازماندهی اهل‌بیت برای این شهر است؛ بنابراین افرادی که در قم به مسئولیت می‌رسند وظیفه سنگینی را بر عهده دارند و نسبت به عملکردشان مور مؤاخذه قرار خواهند گرفت.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امروز شاهد جنگ بسیار ناجوانمردانه‌ای هستیم که توسط افرادی ضد دین و ضد انسانیت که اعتقادات انحرافی دارند علیه مردم فلسطین به راه افتاده است، گفت: این افراد خود را برترین مردم جهان می‌دانند و بر همین اساس کودک کشی را رسالت خود می‌دانند و معتقدند بقیه مردم برده‌ها و ابزارشان برای رسیدن به اهدافشان هستند.

 آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه امروز ارتش رژیم غاصب صهیونیستی که خود را ششمین ارتش برتر دنیا می‌داند در مقابل نیروی مسلح یک گروه کوچک که مدت‌ها در محاصره خودشان بوده است ناتوان شده است، گفت: این نشان می‌دهد که نیروهای مسلح ارزش و اعتباری دارند که اگر به‌خوبی حفظ شوند و همیشه آماده باشند در دل دشمنان ترس ایجاد می‌کنند و مانع درگیری آنها با قوای اسلام می‌شود.

 وی داشتن بصیرت و زیرکی را از مؤلفه‌های مهم نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروهای مسلح همواره باید مراقب نقشه‌های دشمن باشند و به‌گونه‌ای رفتار کند که دشمن به مقاصد خود نرسد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به این روایت از امیرالمؤمنین (ع) که به امام حسن (ع) و امام حسین (ع) فرمودند دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید گفت: خود اهل‌بیت در عمل به ما نشان داده‌اند که چگونه باید یاور مظلوم و دشمن ظالم بود و در چه جایی باید قیام و در چه جایی باید سکوت کرد.

 وی با بیان اینکه در رأس نیروهای مسلح ما فقیهی جامع‌الشرایط، بصیر و شجاع است که به‌خوبی حقایق را درک و بر اساس آن عمل می‌کند، افزود: نیروهای مسلح هم باید همواره آماده باشند و حرمت و حریمشان حفظ و آسیب‌هایشان شناسایی و مرتفع شود و این کار به دستگاهی خاص نیاز دارد تا از ورود نامحرمان به این مجموعه جلوگیری کند.