به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در جوار مزار شهید سلیمانی، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

باسمه‌تعالی

در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون هم‌وطنان مظلوممان آغشته گشته و چهره واقعی دشمنان انسان‌نمای ملت شریف ایران را نمایان ساخته است.

۴ سال پیش در چنین روزی استکبار جهانی سرداری که در راه مبارزه با تروریسم قدم گذاشته و موفق به ریشه کن کردن داعش شده بود را جنایتکارانه ترور کرد و امروز نیز ایادی همان استکبار جهانی مردم بی دفاعی که عاشقانه بر سر مزار سردار محبوب خود حاضر شده بودند را ترور کردند تا ماهیت جنایتکار استکبار و مظلومیت و حقانیت مردم شریف ایران بیش از پیش مشخص شود.

دشمنان باید بدانند که این قبیل جنایات و ریخته‌شدن خون پاک شهدا به‌پای شجره طیبه انقلاب اسلامی، این درخت تنومند را پربارتر از گذشته خواهد کرد و سبب جوشش جوانه‌های تازه‌ای خواهد شد که هر روز جای ایادی استکبار را در این سرزمین تنگ‌تر و امیدشان به نابودی مسیری که این مردم در پیش گرفته‌اند را ناامیدتر خواهد کرد.

اینجانب از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها، ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه و درخواست اشد مجازات برای مسببان اصلی این جنایت، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان مؤمن و انقلابی در حادثه تروریستی مزار مطهر شهید حاج‌قاسم سلیمانی را به مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات، برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستارم.

سید محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم