به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در پیامی سال جدید شمسی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان و بهار معنویت را به عموم مؤمنان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 طبیعت و معنویت دو مقوله‌ای هستند که اسلام همواره آن دو را در کنار هم قرار داده و عالم ماده را با عالم معنا گره زده است تا بر خلاف اندیشه‌های مادی‌گرایانه غربی و شرقی، انسانی متعالی را ترسیم کند که در عین وابستگی به طبیعت دارای روحی برگرفته از ذات اقدس الهی بوده و به‌سوی او تمایل دارد.

 امسال که بهار طبیعت و بهار معنویت در تقارنی خجسته با هم پیوند خورده است تا زمینه‌های رشد و تحول مادی و تعالی و دگرگونی معنوی را هم‌زمان ممکن سازند، فرصتی مناسب فراهم شده تا انسان‌های مؤمن و خداجو با الهام از تحول محسوس در طبیعت در درون خود نیز تحولی اساسی ایجاد کرده و سالی سرشار از موفقیت‌های مادی و معنوی را در ایام پر خیر و برکت رمضان از خداوند متعال طلب کنند.

 روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان فرصت‌هایی کم‌نظیر برای تحول و تقلب درونی است که باید حقیقتاً آن را قدر دانست و هم‌زمان با نو شدن طبیعت لباس نوی تقوا را به تن پوشاند.

 اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها این تقارن را به فال نیک گرفته و در فرصتی که برای دعا فراهم است از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج حضرت حجت عجل‌الله فرجه الشریف، سلامتی و دوام عمر نایب بر حقشان مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه ای و همچنین سربلندی و توفیق روزافزون ملت شریف ایران را خواستارم و بهار طبیعت و معنویت را به همه مؤمنین عالم تبریک عرض می‌کنم.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم

 سید محمد سعیدی