به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری در تجمع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با بیان اینکه موشک‌باران ایران به خاک رژیم غاصب صهیونیستی توانست این رژیم کودک کش و آمریکا را در هم بشکند، اظهار کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در موشکی است که همراه با آیه شریفه «و ما رمیت اذ رمیت» شلیک می‌شود، موشک‌های ایران اسلامی همراه با ایمان و اعتقاد به ذات اقدس الهی است.
وی با تأکید بر اینکه دشمن بداند که مردم ایران پای ارزش‌های ناب اسلامی استوار ایستاده‌اند، اظهار داشت: روزی که مردم احساس کنند اسلام در خطر است و همه باید حضور پیدا کنند و حضوری باشکوه داشته باشند، می‌آیند و قدم‌های استواری در این مسیر بر می‌دارند.
وی با بیان اینکه دشمن احساس می‌کند با تهدید جامعه با مسئله حجاب می‌تواند به اسلام و انقلاب ضربه بزند، خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی هرکس نمی‌خواهد قانون خدا و جمهوری اسلامی را رعایت کند، نباید مستخدم و متولی امر در جمهوری اسلامی باشد.
وی بر لزوم عملیاتی‌سازی هرچه سریع‌تر قانون عفاف و حجاب در کشور تصریح نمود و با تأکید بر این که حجاب حریم صلاح خانواده و جامعه است، اظهار داشت: مطالبه مردم مؤمن و انقلابی کشور این است که در عین مبارزه با ناقضان امنیت و فاسدان اقتصادی باید با حرمت‌شکنان حریم امن الهی در عرصه عفاف و حجاب که فرهنگ دینی جامعه اسلامی را نشانه گرفته‌اند برخورد شود.
وی ضمن تأکید بر اهمیت مبارزه جدی همگانی با مفسدان و قانون‌شکنان تمام ساحت‌های جامعه، ابراز داشت: در مبارزه با فساد اسلام تماشاچی نمی‌خواهد و در گستره تاریخ هرجا مردم تماشاچی شدند، دشمن به بی‌حیایی‌ها در جامعه دامن زد و به دین خدا توهین‌هایی را رواداشت.
وی حجاب را نه‌تنها قانون اسلام و کشور بلکه مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه دانست و ابراز داشت: در برخورد با پدیده بی‌حیایی و بی‌عفتی همه ارگان‌ها باید در کنار هم به نقش و رسالت دینی و قانونی خود عمل کنند.