به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، محمد رضا باهنر صبح امروز در دیدار دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با آیت الله سعیدی که در سالن محراب آستان کریمه اهل بیت (س) برگزار شد، با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت برابر کفر، اظهار داشت: با به زیر کشیده شدن پرچم کفر روحیه خوبی به جامعه تزریق شد که این پیروزی را باید به سردار حاج قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری تبریک گفت.

وی تفکر داعش را ادامه دار خواند و افزود: حکومت ظاهری داعش به اعماق تاریخ پیوست، اما عده ای به دنبال زنده کردن تفکر آنان هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: با توجه به اینکه کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل جنگ های نیابتی را راه اندازی کرده اند و کشوری مانند سعودی هم از آنان اطاعت می کند، جهان اسلام با وضعیت ناگواری رو به رو شده است.

وی تصریح کرد: انتظار ما از جامعه علمی اسلامی به ویژه حوزه علمیه این است که راه حل هایی را برای افزایش وحدت ارائه دهند تا جهان اسلام آماده پذیرش حکومت عدل امام عصر (عج) شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه ۳۰ سال از تاسیس جامعه اسلامی مهندسین می گذرد، خاطرنشان کرد: جامعه مهندسین کشور در طول این ۳۰ سال خط و مشی ثابتی مانند همگرایی و همراهی با حوزه علمیه داشته و تلاش کرده بین فرهیختگان جامعه گفت وگوی مدبرانه ای را دنبال کند.

وی سیاست های مجموعه دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: سیاست های مجموعه و اعضای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور پرهیز از تندروی و متعادل حرکت کردن است تا بیشتر بتوانیم با همدکی کار کنیم و وحدت را افزایش دهیم.