به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، اسدالله بادامچیان ظهر امروز در دیدار مسئولان حوزه‌های حزب مؤتلفه اسلامی تهران با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به نگاه جامع حوزه‌های علمیه به مباحث مورد نیاز جوامع بشری عنوان کرد: امیدواریم در سطح کشور شاهد رفع مشکلات مردم با استفاده از راهکارهای ارائه‌شده توسط حوزه‌های علمیه باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه درحال توطئه و برنامه‌ریزی است، اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر به خوبی مشخص شد که یک شبکه سازمان‌یافته در حال فعالیت است تا توانسته در شهرهای مختلف با یک طراحی واحد کار خود را دنبال کند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر حضور نفوذی‌های دشمن در کشور را به اثبات رساند، عنوان کرد: این افراد طلبکار از بانک و دارای مشکل اقتصادی نیستند بلکه زمینه‌سازانی هستند که برای تخریب دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

بادامچیان از نگاه امام خمینی(ره) نسبت به استفاده از ظرفیت بانوان در عرصه‌های مختلف یاد و مطرح کرد: بر اساس فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بانوان نیز همانند مردان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند به همین علت در حزب مؤتلفه اسلامی نیز به این افراد توجه لازم را داریم.

وی با اشاره به قیام خونین مردم قم علیه رژیم شاهنشاهی همزمان با ۱۹ دی‌ماه سال ۱۳۵۶ تصریح کرد: زنان و مردان در شهرهای مختلف در کنار یکدیگر حرکت‌های خود را به صورت پر شور دنبال کردند و توانستند به نتایج موردنظر برسند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه در ابتدای رخدادهای اخیر بستر نارضایتی مردم نیز وجود داشت، گفت: نارضایتی‌ها باید رفع شود و اکنون نظام اسلامی در آستانه چهل سالگی خود نیازمند یک تحول بزرگ است.(p2)