به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جمع کارکنان مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه اهل بیت(ع) از نیت‌های افراد اگاه هستند، اظهار کرد: اگر نیت‌های نیک و پاکی داشته باشیم می‌توانیم نزد خداوند متعال یک جایگاه ویژه را به خود اختصاص دهیم اما اگر نیت ما با اخلاص همراه نباشد نمی‌تواند سبب رسیدن به نتیجه شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه فعالان قرآنی باید رفتار، گفتار و افکار متفاوتی نسبت به دیگران داشته باشند، عنوان کرد: این افراد با فراگیری آموزه‌های قرآن کریم باید از این آموزه‌ها در زندگی خود استفاده کنند.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: افرادی که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها درحال خدمت هستند بدانند که یک افتخار بزرگ قسمت آنها شده است و باید با انجام درست وظایف خود و ارائه خدمات مطلوب به زائران قدردان جایگاه خادمی باشند.

وی با اشاره به اینکه انسان آگاه نسبت به حقایق جهان هستی از گناه‌های جزئی نیز پرهیز می‌کند، گفت: اگر فردی آگاه باشد که خداوند متعال عملکرد او را مشاهده می‌کند از گناه و کارهای ناپسند پرهیز خواهد کرد.

آیت‌الله سعیدی بابیان اینکه افراد باید نسبت به خدمت افتخاری در آستان مقدس نگاهی ویژه داشته باشند، تصریح کرد: خدمت افتخاری نیز یک نوع شغل است که در آن فرد هیچ پولی دریافت نمی‌کند اما ساعاتی را برای رضای خداوند متعال و خدمت به زائران حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها مشغول کار است.(p1)