به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، عیسی رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با حضور آیت الله سعیدی برگزار شد، با اشاره به اسکان زائرین در در ایام نوروز اظهار داشت: برای ایام نوروز حدود ۱۲ هزار تخت ثابت در استان داریم که می توان این تعداد را به ۲۰ هزار تخت افزایش دهیم.

وی به تعداد مدارس در به کارگیری اسکان برای زائرین اشاره کرد و افزود: حدود ۴۰۰ مدرسه هر ساله برای اسکان زائرین به کار گرفته می شده است و برای امسال نیز این تعداد را در دستور کار قرار داده ایم و در صورت اضطرار مکان های دیگری مانند نمایشگاه ها برای اسکان زائرین تدارک دیده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه حدود ۶۰ هزار اسکان را در ایام نوروز سال گذشته داشته ایم، خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی ها امسال نیز تدارک این تعداد زائر را دیده ایم، به همین دلیل ستادهایی در این راستا تشکیل شده است.

وی ادامه داد: پیرامون ورودی های شهر و مجتمع هایی در اتوبان کاشان نیز ستادهایی برای ارائه خدمات تشکیل شده است.

رضایی به دیگر فعالیت های این مجموعه در ایام نوروز اشاره و ابراز کرد: نمایشگاه هنر های اسلامی به صورت منطقه ای با حضور ۱۲ استان با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به مدت چهار روز برگزار می شود.