به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در رژه نیروهای مسلح استان قم که در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به قدرت نظامی ایران اسلامی اظهار کرد: امت ایران، امت منتظر است که میراث بزرگی همچون عاشورا را دارد؛ اجرای رژه‌ها و رزمایش‌ها در کشور ما یک عبادت به‌شمار می‌رود چراکه در عصر غیبت هم برای تعجیل در فرج امام زمان(ع) دعا می‌کنیم و هم با تقویت نظامی خود، دشمنان را در هراس می‌اندازیم و کاری می‌کنیم که فکر ضربه‌زدن به نظام اسلامی را از سر بیرون کنند.

وی اضافه کرد: رزمایش‌ها در دوران غیبت برای این است که اگر امام زمان(عج) ظهور کنند، همچون امام حسین علیه‌السلام ندای مظلومیت هل من ناصر ینصرنی را سر ندهند.

امام‌جمعه قم گفت: امام حسین علیه‌السلام در جهان دو جبهه حق و باطل را به نمایش گذاشتند و خط سومی در کار نبود، آن‌هایی که در اندیشه خط سازش و خط سکوت هستند، بدانند که در جبهه یزیدی حرکت می‌کنند، جبهه حسینی با اطمینان به یاری حجت خدا می‌رود.

آیت‌الله سعیدی بر لزوم تقویت دستاوردهای نظامی ایران اسلامی تاکید کرد و افزود: کسانی که با اقتدار نظامی ایران مخالفت می‌کنند، در صف یزید هستند. دنیا اقتدار این کشور را می‌بیند و آرزوی ملاقات با ما را دارد و ما نیز قدر اقتدار کشور خود را می‌دانیم و در برابر دشمنان با اقتدار می‌ایستیم.(p3)