جمعی از طلاب و مبلغان گیلانی با آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با جمعی از طلاب و مبلغین سراسر استان گیلان که برای گزراندن دوره ی فشرده آموزش فقه و احکام به شهر مقدس قم سفر کرده اند با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دیدار کردند.

آیت الله سعیدی در این دیدار به ویژگی های بارز مانند دختر نمونه ی آل الله، رسالت تبلیغی، مهاجر الی الله و… حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرده، درباره فضیلت زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این دنیا و در آخرت بر اساس روایات معصومین(ع) سخن گفت.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خطاب به طلاب گفت: مبلغین دینی باید الگوی خود را رسول خدا و ائمه اطهار قرار دهند و با توجه به هجمه تبلیغاتی و رسانه ای منفی که در جامعه وجود دارد، در تقابل با آنها، خود را غنی و بی نیاز کنند تا جوابگوی شبهات و سوال هایی که از جانب قشر جوان و نوجوان جامعه عنوان می شود، باشند.

وی تصریح کرد: طلبه دینی باید از نظر حتی تجوید و قرائت قرآن هم باید کامل باشد تا خود را الگوی دیگران قرار دهد که بتواند برای بارور کردن و تربیت فرزندان جامعه کوشش و تلاش خود را انجام دهد.

انتهای پیام//۱۱۴