به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، خانم یوسفی در محفل عصرانه بانوان رواق حضرت خدیجه (س) حرم مطهر با اشاره به فضیلت خواندن نماز در مسجد، اظهار کرد: پیامبر(ص) در روایتی فرمودند: هر کس به قصد رفتن به  مسجد از منزل خارج شود به ازای هر قدمی که بر می دارد خداوند ۱۰حسنه برای او می نویسد، ۱۰ گناه او را پاک می کند و۱۰درجه به درجاتش می افزاید
وی با بیان اینکه نجس کردن مسجد حرام است، اگر کسی پایش نجس وخیس باشد نباید وارد مسجد شود ولی بردن چیز نجس در مسجد اگر باعث سرایت نجاست نشود وبه قصد بی احترامی نباشد اشکال ندارد.
خطیب محفل بانوان با ابرازاینکه  خانم هایی که  غسل واجب دارند، نمی توانند در مسجد توقف کنند، تصریح کرد: در صورتی که مسجد دو در داشته باشد، یا در کنار آن حسینه باشد  زن می تواند از یک در وارد وبدون توقف از در دیگر خارج شود ووارد حسینه شود.
خانم یوسفی افزود: همچنین خانم هایی که غسل  واجب دارند نمی توانند چیزی را در مسجد بگذارند ولی برداشتن چیزی از مسجد بدون توقف اشکال ندارد.
وی با بیان اینکه بیرون بردن اموال موقوفی مسجد حرام است، خاطرنشان کرد: اینکه فرد به نیت برآورده شدن حاجت مهری از مهر یا تسبیحی از مسجد بردارد، درست نیست ونصب اعلامیه بر در ودیوار چون باعث آسیب رساندن با آنها می شود جایز نیست.