به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ابراهیم ساده در نشست هماهنگی نمایندگان مدیریت های آستان، برای برگزاری مسابقات ورزشی اظهار داشت: امسال مسابقات در دو رشته فوتسال و والیبال به صورت تیمی و در رشته های تنیس روی میز و دارت به صورت انفرادی برگزار می شود.

مسئول تربیت بدنی آستان افتتاحیه این مسابقات را روز دهم بهمن ماه عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی های انجام شده برای این مسابقات به گونه ای است که بیشترین شرکت کننده را در مسابقات و افزایش روحیه و نشاط در میان کارمندان و خادمان بانوی کرامت را شاهد باشیم.

در این نشست مقرر شد که هر مدیریتی از آستان بتواند در رشته فوتسال تیم های  ۹ نفره که شامل ۸ بازیکن ومربی و یک سرپرست باشد را معرفی کند و در صورت لزوم بتواند ۲ بازیکن از مدیریت های دیگر و یا نیرو های شرکتی و یا خادمان افتخاری را جذب کند.

همچنین در رشته والیبال هم ۹ نفر شامل ۸ بازیکن و مربی و یک سرپرست معرفی می شوند که از این تعداد می توانند تیم ها از ۳ بازیکن از مدیریت های دیگر یا خادمان افتخاری و یا نیرو های شرکتی استفاده کنند.

البته نیرو های افتخاری و شرکتی که در هر مدیریت مشغول فعالیت هستند جزو کسانی که در آن مدیریت هستند، محسوب می شوند و علاوه بر آن دو نیروی غیر از مدیریت را می توانند معرفی کنند.

زمان مسابقه فوتسال ۲۰ دقیقه آزاد و والیبال ۲ از ۳ دست است که در دور اول به صورت دوره ای و بعد از آن به صورت حذفی تا فینال و برای تنیس روی میز هم مسابقات به صورت دو حذفی و در ۳ دست و دارت هم با بیشترین امتیاز برگزار می شود.

رعایت همه قوانین در مسابقات والیبال بجز چرخش بازیکنان مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد تا مدیریت های مختلف تا روز چهارشنبه تیم های خود را معرفی کنند و روز پنجشنبه قرعه کشی ها و هماهنگی نهایی بازی ها انجام شود.

هر بازیکن فوتسال ملزم به داشتن قلم بند و جوراب و کفش ورزشی مناسب است.