به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی آستان مقدس با اشاره به رویکرد فرهنگی آستان مقدس و توجه به توسعه کیفی و کمی در این عرصه گفت: آستان مقدس با توجه به مکانت و موقعیت آن، ظرفیت بزرگی برای انجام کارهای فرهنگی است؛ در زمان تولیت های پیشین زمینه سازی های فراوانی انجام شد و در دوره جدید نیز از این ظرفیت به وجود آمده استفاده شد و حاصل زحمات فرهنگی آنها ارتقا یافت.

وی با بیان این که هر مدیری دارای فکر و روش متفاوتی برای اجرای امور است، گفت: چارت و ساختار سازمان و چشم انداز تعریف شده در راستای جلوگیری از هرج و مرج است و مدیر بر اساس این چارچوب ها، کارها را با روش خود پیش می برد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها اظهار داشت: معاونت فرهنگی آستان ، عهده دار وظایف بزرگی است که مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و حوزه های علمیه مد نظر دارند.

وی با بیان این که برای رسیدن به جایگاه کنونی فعالیت های فرهنگی در آستان مقدس، زحمات و تلاش های زیادی کشیده شده است، گفت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در حضور کوتاه مدت، اما با برکت خود در قم و بعد از آن از برکت مزار و تربت این بانو که هجرتی الهی داشتند، چراغ راه شدند و میراث گرانسنگ اجدادشان را پاسداری نمودند و آنچه مربوط به ایشان بود را به نحو احسن انجام دادند؛ نقش آفرینی در این عرصه وظیفه ای بر دوش همه ماست؛ از این رو باید از ظرفیت های موجود استفاده حداکثری کرد.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی و معرفی حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی به عنوان معاون فرهنگی آستان مقدس اظهار داشت: امید است ایشان در این سمت با همدلی و همکاری موجب ارتقای امور شوند.