به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی در آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی آستان مقدس که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: محبت و ابراز محبت به نبی مکرم اسلام و اهل بیت مطهرشان وظیفه ای بر دوش همه ماست.
وی با بیان این که ابراز مودت و محبت نسبت به اهل بیت علیهم السلام دارای ابعاد مختلفی است، گفت: بر اساس روایات، برای محبت و مودت نسبت به اهل بیت پیامبر(ص) نخست انجام دادن کارهایی است که موجب خرسندی آنها می شود و دیگر ترک کارهایی است که موجب آزده خاطری این بزرگواران می گردد.
سرپرست معاونت فرهنگی آستان مقدس با بیان این که مودت اهل بیت علیهم السلام آرزوی همه مسلمانان حقیقی است، گفت: این فرصت به دلیل همجواری ما با کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برای ما فراهم است؛ باید قدر این فرصتی که در اختیار داریم را بدانیم.
وی با اشاره به اقدامات ارزشمند انجام شده در معاونت فرهنگی در سال های اخیر گفت: آنچه در این مسئولیت انجام می پذیرد، ادامه این برنامه ها و استفاده از نظر کارشناسان و صاحب نظران فرهنگی است.
حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با بیان این که در این مسیر برداشت درست ما نسبت به جایگاهی که در آن قرار داریم، نسبت به معارف اسلامی، نسبت به جایگاه حضرت و کرامات این بانو اهمیت زیادی دارد، گفت: بهترین راه برای این که در این عرصه ها به شناخت برسیم، پس از توسل به خدا، قرآن و اهل بیت(ع)، بهره مندی از محضر مراجع تقلید است.
وی خاطرنشان کرد: باید کرسی های درسی دراین راستا داشته باشیم و اندیشه مراجع تقلید به ویژه حضرت امام خمینی(ره) و رهبری را در این عرصه جویا شویم؛ ما در این عرصه خدمت، باید بدانیم نظر آنها در این باره چیست تا  از برداشت های شخصی و حزبی نجات یابیم.
سرپرست معاونت فرهنگی آستان مقدس با بیان این که باید خود را نسبت به تمامی امور جاری در حرم مطهر مسئول بدانیم، گفت: درست است که هر کسی وظیفه خاصی دارد، ولی باید خود را نسبت به تمامی امور جاری در آستان مقدس مسئول بدانیم و با مشاوره و دلسوزی کارها را پیش ببریم.