ابراهیم ساده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: آستان مقدس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، برگزار کننده برنامه های مختلفی است که از جمله آنها، برنامه های ورزشی می باشد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در مناسبت های مختلف از جمله دهه کرامت، دهه فجر و…، گفت: برخی از این مسابقات در سطح استانی و با حضور تیم های ورزشی از ادارات مختلف و برخی نیز به صورت داخلی و با حضور کارکنان رسمی و خادمان افتخاری برگزار می گردد.
مسئول تربیت بدنی آستان مقدس مسابقات ورزشی دهه فجر سال ۹۴ را در سطح داخلی و با حضور کارکنان رسمی و خادمان افتخاری آستان بانوی کرامت عنوان کرد و گفت: این مسابقات پس از آیین افتتاحیه در روز یکشنبه، ۱۱ بهمن ماه جاری با حضور مدیران و مسئولان آستان و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد لو، مسئول دفتر تولیت آستان مقدس در سالن ولایت آستان آغاز می شود.
وی افزود: این مسابقان در چهار رشته ورزشی شامل فوتسال با حضور ۱۰ تیم، والیبال با حضور ۶ تیم، تنیس روی میز با حضور ۴۰ نفر و دارت با حضور ۵۰ نفر برگزار می گردد.
ساده با اشاره به حضور پررنگ خادمان افتخاری آستان مقدس در این دوره از مسابقات اظهار داشت: آیین اختتامیه و تجلیل از تیم ها و نفرات برتر ۲۱ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.