به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین جواد بهشتی پور با تسلیت ایام شهادت امام هادی علیه السلام در سوم رجب المرجب گفت: ۲۳ فروردین ماه مصادف است با شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت که در حرم مطهر مراسم عزاداری برگزار می شود.

وی افزود: شب شهادت امام علی النقی علیه السلام بعد از نماز مغرب و عشای روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی به سخنرانی پرداخته و سید احمد شمس به مرثیه خوانی می پردازند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان با بیان اینکه زیارت جامعه کبیره میراث گرانبهای امام هادی است گفت: صبح روز شهادت این زیارت با نوای سید مهدی میرداماد قرائت می ششود و پیش از آن نیز حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی به سخنرانی درباره فضایل آن حضرت می پردازد.

حجت الاسلام و المسلمین بهشتی با بیان اینکه عصر روز دوشنبه نیز همراه با برنامه زمزم معرفت مرثیه خوانی انجام می شود، گفت: بعد از نماز مغرب و عشای دوشنبه ۲۳  فروردین ماه هم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی میرباقری سخنرانی می کند و عباس حیدرزاده به مرثیه خوانی می پردازد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها که در شبستان بزرگ امام خمینی برگزار می شود برنامه های ویژه خواهران در رواق حضرت خدیجه در دو نوبت صبح ساعت ۱۰ و عصر  ساعت ۱۷ با سخنران و مداح بانو برگزار می شود.