به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم در سالن محراب حرم مطهر با تأکید بر ضرورت توجه جدی به فعالیت های فرهنگی گفت: آنچه در کارهای فرهنگی اثرگذار است و می تواند موجب تقویت  کارها شود، انجام کارهای مشترک است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به مشکلات اقتصادی در پیش روی کارهای فرهنگی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مشکلاتی در پیش روی دستگاه های فرهنگی است که ممکن است پیش برد کارها را با مشکلات زیادی همراه سازد، از این رو نهادهای فرهنگی باید بتوانند از تمامی امکانات موجود، حداکثر بهره برداری را داشته باشند.

وی چشم داشتن به بیرون را آسیبی در کارهای فرهنگی دانست و گفت: نهادهای فرهنگی باید بر اساس امکاناتی که دارند، تلاش کنند تا بهترین استفاده را از آن ببرند تا ضمن حفظ عزت خود، کارها را پیش ببرند، چراکه ممکن است نهادهایی به داشته های خود توجه نکنند ولی ظرفیت هایی در خود داشته باشند که می توان با آن کارهای بزرگی را انجام داد ولی از آن غافلند.

خاطرنشان می شود در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام سعید روحانی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد.