رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: تجمع بزرگ طلاب و فضلای حوزه به مناسبت دهه بصیرت، با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، عضو خبرگان رهبری در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام نصرت الله لطفی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با آیت الله سعیدی، امام جمعه قم در سالن محراب حرم مطهر گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در این ایام، تمامی برنامه ها در راستای بصیرت افزایی و معرفی فتنه می باشد.

وی با اشاره به تجمع بزرگ حوزویان در ۸ دی ماه گفت: به مناسبت دهه بصیرت، تجمع بزرگ حوزویان با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری، عضو خبرگان رهبری، ساعت ۱۰ صبح در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم افزود: در دهه بصیرت (۹ الی ۱۹دی ماه) ویژه برنامه هایی در راستای گسترش فرهنگ بصیرت با حضور سخنرانان مطرح، در ۱۰ مسجد استان قم برگزار می شود. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین برنامه در مسجد طفلان مسلم(ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به راهپیمایی خانواده های شهدا در شهر مقدس قم پیش از حرکت بزرگ ۹ دی در سال ۸۸ گفت: بر اساس سنت هر ساله، امسال نیز تجمع خانواده های شهدا برگزار می شود که این برنامه در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار می شود.

لطفی با اشاره به دیدار پرشور مردم قم با مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ماه گفت: اقشار مختلف مردم ولایت مدار قم همچون سال های گذشته با حضور در دفتر مقام معظم رهبری، ضمن دیدار با ایشان، با مقام ولایت تجدید بعیت می کنند.

انتهای پیام/ ۱۱۱