مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از ارائه خدمات مشاوره ای در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه یکی از خدمات فرهنگی و دینی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ارائه مشاوره به گروه های سنی مختلف است، گفت: این خدمات مشاوره ای شامل مشاوره تحصیلی، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره خانوادگی و مباحث تربیتی و ارائه خدمات مشاوره ای بر مبنای آسیب های اجتماعی می شود.

وی با تأکید بر اینکه استقبال زائران و مجاوران از این برنامه بسیار خوب بوده و آمارهای مراجعه به واحد مشاوره صدق این موضوع را نشان می دهد، تصریح کرد: بزرگسالان جوانان و نوجوانان برای استفاده از خدمات مشاوره ای حرم مطهر می توانند به صحن صاحب الزمان(عج) و واحد مشاوره مراجعه کنند.

مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با تأکید بر اینکه کارشناسان واحد مشاوره همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۳ عصر آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران هستند، گفت: خدمات مشاوره ای برای زائران نیاز به وقت قبلی نداشته ولی مجاوران آستانوی بانوی کریمه سلام الله علیها برای دریافت وقت و نوبت قبلی می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۴۵ تماس بگیرند.

شهبازی با اشاره به اینکه در حال حاضر خدمات مشاوره ای برای قشر کودک و نوجوان به دلیل کمبود نیروی کارشناس بسیار اندک است، افزود:  ظرف یک ماه آینده واحد مشاوره کودک و نوجوان نیز در رواق کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله راه اندازی خواهد شد و به صورت ویژه به کودکان و نوجوانان در امور مختلف خدمات مشاوره ای ارائه خواهد کرد.

لازم به ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در واحد مشاوره برای زائران و مجاوران به صورت رایگان است.

انتهای پیام/۱۱۲