برنامه‌های رواق حضرت خدیجه حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در ایام بهمن‌ماه ویژه خواهران اعلام شد.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه فرهنگی و سخنرانی‌ها رواق خواهران ( حضرت خدیجه سلام‌الله علیها) را در ایام بهمن‌ماه اعلام کرد، گفت: این برنامه با توجه به مناسبت‌های ماه جاری دچار تغییر شده و همزمان با مناسبت‌ها، موضوعات سخنرانی متناسب با مناسبت تغییر خواهد کرد.

مریم شهبازی افزود: مراسم سخنرانی روز شنبه رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها با حضور خانم سلطانی و مداحی خانم عظیمی در نوبت صبح و مداحی خانم حسینی در نوبت عصر برگزار می شود.

مسئول فرهنگی خواهران تصریح کرد: همچنین مراسم روز یکشنبه رواق با مداحی خانم کوه کن و سخنرانی خانم روحانی با محوریت بیان احکام شرعی برگزار  خواهد شد و در نوبت عصر خانم شیرازی شاخصه های بانوان نمونه اسلامی را برای زائران و مجاوران تبیین خواهند کرد و پس از آیین سخنرانی، مراسم مداحی با حضور خانم نادری برگزار می شود.

شهبازی تصریح کرد: مراسم روز دوشنبه رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها در نوبت صبح با سخنرانی خانم ملکوتی در مورد تربیت دینی فرزند برگزار شده و همچنین مداحی این مراسم را خانم باقری برعهده دارند و در نوبت عصر هم مراسم سخنرانی با موضوع آثار ولایت در زندگی انسان برای بانوان انجام خواهد شد.

وی افزود: سخنرانی دینی روز سه شنبه رواق توسط خانم دریابادی با محوریت آرامش در خانواده برگزار خواهد شد و مداحی این مراسم با حضور خانم دهقان انجام خواهد شد.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها تصریح کرد: در نوبت عصر سه‌شنبه نیز خانم مؤمنی حبیب‌آبادی با تبیین مباحث حجاب و عفاف برای بانوان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

شهبازی با اشاره به اینکه  در نوبت صبح روز چهارشنبه احکام محرمیت برای بانوان تبیین خواهد شد، گفت: در نوبت عصر هم خانم مظفری جایگاه حضرت معصومه سلام‌الله علیها را در نزد علما و مراجع برای حاضران در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها تبیین خواهند کرد.

وی افزود: مراسم سخنرانی روز پنجشنبه رواق خواهران نیز با سخنرانی خانم احمد پور با محوریت مباحث مهدویت انجام می‌شود و در نوبت عصر هم با محوریت نهج‌البلاغه برای بانوان سخنرانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، که برنامه‌های رواق خواهران ( رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها) در نوبت صبح از ساعت ۹:۳۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۲