مسئول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری دوره کوتاه مدت سبک زندگی حضرت زینب سلام الله علیها به مدت پنج روز در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با بیان اینکه یکی از اهداف واحد فرهنگی در راستای نشر معارف دینی و نبوی برگزاری دوره های کوتاه مدت معارفی است، گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها دوره کوتاه مدت سبک زندگی این بانوی بزرگوار در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار می شود.

وی افزود: این دوره کوتاه مدت معارفی از ۱۶ تا ۲۰ بهمن در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها به مدت پنج روز ادامه دارد.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به اینکه این دوره معارفی برای عموم است، تصریح کرد: این دوره معارفی از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

شهبازی با تأکید براینکه علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند با شماره های ۳۷۱۷۵۵۱ و  ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس بگیرند، گفت: تبیین ابعاد شخصیتی حضرت زنیب سلام الله علیها و بیان سبک زندگی این بانوی بزرگوار از اهداف برگزاری این دوره معارفی است.

وی آخرین مهلت ثبت نام در این دوره را ۱۶ بهمن ماه عنوان کرد، یادآور شد: تدریس این دوره معارفی را حجت الاسلام بندانی نیشابوری بر عهده دارند.

انتهای پیام/۱۱۲