مسئول واحد مشاوره خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها از بهره مندی بیش از پنج هزار نفر از خدمات مشاوره ای خواهران آستان حضرت معصومه علیهاالسلام در سال ۹۵ خبرداد داد.

خانم جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با بیان این که واحد مشاوره از اسفند ماه سال ۸۹ به صورت حضور ی و تلفنی شروع به فعالیت کرده است، گفت: این واحد در موضوعات خانواده، ازدواج، تربیتی، روحی و روانی، اخلاقی، تحصیلی، تغذیه، جنسی و  اعتقادی به زائران و مجاوران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خدمات مشاوره ای ارائه می دهد.

وی افزود: بیشترین موضوعات مشاوره در زمینه خانوادگی با دو هزار و ۷۸۰ نفر بوده است و بعد از آن به ترتیب ازدواج  ۶۲۴ نفر، تربیت فرزند ۵۵۴ نفر، موضوعات روحی و روانی۴۵۷ نفر، موضوعات اخلاقی ۴۱۵ نفر، تحصیلی ۱۱۷ نفر، تغذیه ۸۶ نفر، مسائل جنسی ۲۲ نفر و موضوعات اعتقادی با ۲۱ نفر مراجعه قرار دارد.

مسئول واحد مشاوره خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله علیها با تأکید بر اینکه مدت زمان مشاوره حضوری برای هر نفر  ۳۰ دقیقه است، تصریح کرد: در حال حاضر واحد مشاوره دارایدو خط تلفن ۳۷۱۷۵۴۵۰به شماره های  ـ ۳۷۱۷۵۴۲۲ است که علاقه مندان برای دریافت خدمات مشاوره ای می توانند با آن تماس بگیرند.

جعفری ادامه داد: در حال حاضر در واحد مشاوره خواهران آستان تعداد ۳۵ کارشناس و هفت خادم مشغول ارائه خدمات مشاوره ای به زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت هستند.

وی افزود: واحد مشاوره در شش ماه اول سال صبح ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و در شش ماه دوم سال از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ به زائران و مجاوران خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

مسئول واحد مشاوره خواهران با اشاره به گزارش ماهانه واحد مشاوره در سال ۹۵ گفت: این واحد در فصل بهار به هزار ۳۳۶ نفر، در فصل تابستان به هزار۳۵۴ نفر در فصل پاییز به هزار ۳۰۶نفر در فصل زمستان(تا ۹اسفند)به هزار ۱۱۱نفر خدمات مشاوره ای ارائه کرده است که در مجموع در سال ۹۵ به پنج هزار ۱۰۷ نفر خدمات مشاوره ای اراه شده است.

جعفری تأکید رهبر معظم انقلاب  بر ایجاد تسهیلات برای زائران و مجاوران بقاع متبرکه، جلب اعتماد و اطمینان مردم به اماکن و مشاهد حضرات معصومین (علیهم السلام)، پاسخگویی به دغدغه مسولان، مراجع و متدینین در گسترش مسائل گسست خانواده ها، طلاق های توافقی ، مسائل اخلاقی که زمینه ساز نفوذ دشمن در خانواده ها شده است  و پاسخگویی به نیازهای روز جامعه و گسترش معرف مهدوی و مشاوره دین محور را از اهداف فعالیت واحد مشاوره خواهران در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر علاقه مندان برای مراجعه به واحد مشاوره می توانند به صحن حضرت جوادالائمه (علیه السلام) ، بالکن درب ۱۸مراجعه کنند.

مسئول واحد مشاوره خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها یادآور شد: در ایام عید نوروز نیز واحد مشاوره آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران بوده و خدمات مشاوره ای در موضوعات مختلف به علاقه مندان ارائه می شود.

انتهای پیام /۱۱۲