رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: ارائه آثار مذهبی و قرآنی هنرمندان سراسر کشور در فضای حرم بانوی کرامت و قرار دادن آن در معرض دید عموم قوت قلبی برای خود هنرمندان است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، غلامرضا منتظری به همراه جمعی از اساتید شعر وهنر در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: ۲۵۰ هزار هنرمند در کل کشور در بخش های مختلف هنری فعالیت دارند و بیش از ۱۰۰ هزار نفر عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند و در حال حاضر این مجموعه از بزرگترین مجموعه های بسیج است که در راستای امور ارزشی فعالیت دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور افزود: هنر باید مردمی باشد و به انحصار در آوردن و محدود کردن هنر نه تنها باعث رشد نخواهد شد بلکه دچار آفت و آسیب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: حضور هنرمندان و ارائه آثار هنری در فضای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها می تواند به روحیه معنوی هنرمندان کمک شایانی نماید و باعث رشد آن ها شود.

منتظری در ادامه اظهار داشت: ارائه آثار مذهبی و قرآنی هنرمندان سراسر کشور در فضای حرم بانوی کرامت و قرار دادن آن در معرض دید عموم هم قوت قلبی برای خود هنرمندان است و هم می تواند برکات بسیار زیادی برای زائرین و مجاورین داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: این سازمان در صدد است برای هنرمندان اردوهای زیارتی در قم و حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار نماید تا از این طریق به روحیه معنوی هنرمندان کمک نماید.

انتهای پیام /۱۱۰