تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: سال ها به فکر این بودیم که راهی به طرف ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از سمت مسجد اعظم که یادگار مرحوم حضرت آیت الله العظمی بروجردی است باز شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، آیت الله سید محمد سعیدی درآیین رونمایی از پنجره  فولاد حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در جمع خبرنگاران  با تبریک آغاز دهه کرامت و میلاد بانوی کرامت گفت: آغاز دهه کرامت مصادف است با میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و در این دهه با برکت میلاد امام رضا علیه السلام نیز واقع شده که برکتی مضاعف به این دهه می بخشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: سال ها به فکر این بودیم که راهی به طرف ضریح مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از سمت مسجد اعظم که یادگار مرحوم حضرت آیت الله العظمی بروجردی است باز شود و با همکاری تولیت مسجد اعظم آیت الله علوی بروجردی این مساله میسر شد و پنجره فولاد در این مکان رونمایی شد.

خاطر نشان می شود در سالروز میلاد با برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت، پنجره فولاد حرم بانوی کرامت با حضور تولیت های اعتاب مقدس جهان اسلام و مشتاقان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت، رونمایی شد.

انتهای پیام /۱۱۰