برنامه‌های کاروان سفیران کریمه متشکل از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از گذشت سه روز در استان همدان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کاروان سفیران کریمه طی سفری به استان همدان به برگزاری مراسمات متعدد جشن میلاد به مناسبت دهه کرامت پرداختند.

بر اساس این گزارش، خادمین حضرت معصومه سلام‌الله علیها دو روز در شهر همدان و یک روز در شهر نهاوند مستقر بوده و در این مدت به دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان، غبارروبی و اهدای گل به مزار شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها و دیدار با زندانیان استان اقدام کرده‌اند.

همچنین، در این سفر کاروان سفیران کریمه دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، اجرای برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی، دیدار با خانواده مستضعفین و مستمندان، هم‌نشینی با کارآفرینان نمونه جهادی استان، دیدار با خیرین و گروه‌های جهادی استان همدان را در برنامه خود داشته‌اند.

لازم به ذکر است، کاروان سفیران کریمه به نمایندگی از حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها حامل پرچم متبرک این آستان مقدس هستند و به منظور معرفی شخصیت این بانوی کریمه و گرامیداشت دهه کرامت به استان‌های مختلف کشور سفر کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۵