امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری بنیاد مهدویت دوره تربیت مربی کودک برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری بنیاد مهدویت دوره تربیت مربی کودک برگزار می کند.

این دوره در دو بخش تخصصی و مقدماتی برگزار شد و شرکت کنندگان در دوره مقدماتی در ۱۰ ساعت آموزشی با سرفصل های توحید احکام، امام شناسی ولایت فقیه، سبک زندگی، آموزش و تفکر و معنویت در کودکان آشنا می شوند.

شرکت کنندگان در دوره تخصصی نیز با سرفصل های قصه های مهدوی و قصه گویی، قصه نویسی، شیوه های عروسک گردانی، صورت گردانی، بازی های قرآنی و مهدوی، شعر سرود، دشمن شناسی، شاخصه های تربیت اسلامی، تغذیه اسلامی، روش های کلاس داری و روانشناسی کودک و آموزش کاردستی آشنا می شوند.

شروع این دوره از تاریخ ۵ شهریور ماه خواهد بود و این دوره در روزهای فرد از ساعت ۱۴ تا ۱۶در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند از ۲۱ مرداد ماه تا ۳۱ مرداد ماه به شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها واحد معارف خواهران مراجعه کرده و همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۱۲ و ۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند.

یادآوری می شود به شرکت کنند گان در دوره از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گواهینامه حضور در دوره اعطا خواهد شد و لازم به ذکر است که ظرفیت ثبت نام در دوره محدوده بوده و اولویت پذیرش با کسانی است که زودتر در دوره ثبت نام کنند.

انتهای پیام/۱۱۲