گناه نباشد امام زمان(عج) هم میهمان جشن عروسی شما می شود/ کارت هایی که دعوتگر امام زمان(عج) و حضرت معصومه سلام الله علیها به جشن های عروسی هستند

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها،« گناه نباشد امام زمان هم می آید» این جمله ای بود که یکی از بزرگترهای و پیرمردهای فامیل می گفت.

آخر امشب شب بزرگی برایش بود و قرار بود او رخت دامادی به تن کند اما دوست داشت که در این مراسم به جز برزگترها میزبان پدر معنوی خود نیز باشد؛ برای همین از چند ماه قبل کارت دعوت عروسی خود را به نشانی جمکران پست کرده بود و چون مجلس عروسیش بدون حضور اهل بیت و کریم ترین دختر خاندان آل رسول برکتی نداشت تصمیم گرفت عمه سادات فاطمه معصومه سلام الله علیها را نیز به جشن عروسی خود دعوت کند.

اما تردید داشت که این بزرگواران پای در مجلس او خواهند گذاشت یا نه؛ که پیرمردی با صفا از اهل فامیل  دست روی شانه او گذاشت و گفت «گناه نباشد امام زمان(عج) هم می آید».

آری آن پیرمرد راست می گفت، اگر جوان مجلس عروسیش را جای بال زدن فرشتگان می کرد و گناه را از مجلس عروسی خود دور می کرد امام زمان(عج)، حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت معصومه سلام الله علیها نیز به مجلس او می آمدند، آخر مگر ممکن است که مادر هستی در جشن ازدواج یکی از شعیان آل علی حضور نداشته باشد.

امام زمان(عج) هم همواره می فرمایند که از احوال شیعیان غافل نیستند پس ایشان هم حتما خواهند آمد زیرا این مجلس به قدری متبرک است که راه نفوذ شیطان را بر گناه بسته و ایمان را از سرقت محفوظ می دارد بنابراین مگر می شود که در این مجلس امام زمان(عج) حضور نداشته باشد.

جشن ازدواج جشن هلهله فرشته هاست پس اهل بیت(ع) نیز میهمان این جشن می شوند این جمله ای بود که روحانی مسجد قبلا به جوان گفته بود.

اما جوان همچنان تردید داشت و از حاج آقا پرسید «ببخشید، پس چرا هیچکس در شب عروسی حضور امام زمان(عج) را احساس نمی کند» که حاجی آقا در پاسخ جوان گفت: امام زمان(عج) می آید امام می دانی چرا حضورش احساس نمی شود؛ چون بر درب ورودی تالار عروسی نوشته شده« اینجا مجلس گناه و معصیت است و حضور امام زمان(عج) اکیداً ممنوع»، چون این شب، شبی است که هزار شب نمی شود بنابراین در این شب گناه آزاد است و نماز ها همه قضا می شود. در این شب داماد هم ایمانش را فدای ظاهر کرده و به آرایشگاه می رود چون این شب هزار شب نمی شود.

می دانی در این مجلس زمانی که عروس بله را می گویند نه تنها به داماد بلکه به تمامی مردان شهر محرم می شود و زنان این مجلس عروسی با بله عروس، خود را محرم به داماد می دانند و عریان می شوند تا مجلس عروسی گرم شود به همین دلیل امام زمان(عج) می آید اما به تالار که می رسند« ورودی تالار نوشته « ورود امام زمان(عج) ممنوع  چون امشب هزار شب نمی شود»

جوان وقتی سخنان حاج آقا را شنید پرسید پس اگر این کارها در مجلس عروسی من نباشد امام زمان(عج) و اهل بیت(ع) به مجلس من تشریف می آوردند که حاجی آقا گفت: بله مگر می شود که امام زمان(عج) که پدر معنوی ما هستند در مجلس یک جوان مؤمن حاضر نشوند.

جوان وقتی این سخنان حاجی آقا را به  خاطر آورد به مادر و همسرش گفت که می خواهد در مجلس عروسی او گناه نباشد و نمی خواهد در مجلس او خدای نکرده محرم و نامحرم با هم مختلط شوند؛ بنابراین زندگی خود را بدون گناه آغاز کرد و سعی کرد در شب عروسی خود نیز بهترین بنده برای خدا باشد چون این شب بهترین شب از هزار شب زندگی او است و به این ترتیب بود که افلاکیان در مجلس او حاضر شده و برای او آرزوی خوشبختی کردند.

آری امام زمان(عج) و حضرت معصومه سلام الله علیها در مجلسی که گناه نباشد حاضر می شوند و امروز سال ها پس از ماجرای آن جوان همه ساله تعداد زیادی کارت دعوت عروسی از استان های مختلف کشور برای آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ارسال می شود که اگر در این مجلس از گناه و معصیت خبری نباشد حتما امام زمان(عج) و حضرت معصومه سلام الله علیها به آن مجالس خواهند رفت و ملائک بال های خود زیر پای عروس و داماد مؤمن خواهند گشود و دعای فرشتگان و اهل بیت(ع) بدرقه راه این عروس و داماد خواهد بود.

پس به امید اینکه حضور امام زمان(عج) را در مجالس خود حس کنیم بر درب ورودی زندگی خود در همه احوال بنویسم « ورود شیطان و گناه ممنوع، اینجا محضر خداست».

انتهای پیام/۱۱۲