مسئول کمیته  فرهنگی اربعین به اعزام مبلغین را به ایام اربعین اشاره و گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر در دو گروه ۲۵۰ نفره از خراسان رضوی اعزام شده اند و تا آغاز اربعین بیش از هزار و ۵۰۰ نفر دیگر از مبلغان روحانی اعزام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین حمید احمدی عصر امروز در مراسم بدرقه اعزام روحانیون به کربلای معلی که با حضور آیت الله مقتدایی در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد با اشاره به اینکه اربعین یک حرکت فرهنگی به شمار می رود، اظهار داشت: اربعین یک ارثیه الهی است که حفظ و انتقال آن به نسل های آینده بر عهده روحانیون است.

وی با بیان اینکه دشمنان در گذشته ۵۰ گروه از کشور های انگلیس، آمریکا و عربستان برای شناسایی اربعین حسینی فرستاده اند، افزود: دشمنان متوجه این حرکت عظیم فرهنگی مسلمانان و شیعیان خواهند بود و قطعا همانند گذشته به دنبال اجرای طرح هایی در این حرکت عظیم خواهند شد.

مسئول کمیته فرهنگی اربعین به اعزام مبلغین در ایام اربعین اشاره و تصریح کرد: تاکنون ۵۰۰ نفر در دو گروه ۲۵۰ نفره از خراسان رضوی اعزام شده اند و تا آغاز اربعین بیش از هزار و ۵۰۰ نفر مبلغ روحانی اعزام خواهد شد.

وی فعالیت روحانیون در اربعین را مد نظر قرار داد و خاطرنشان کرد: همه موکب هایی در مسیر اربعین مستقر شده و دارای مجوز هستند یک روحانی در آن حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶