به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، در هفته جاری آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) هر روز یک ساعت قبل از نماز جماعت ظهر و عصر با عنوان برنامه پیام حرم برای سخنرانی مذهبی و بیان احکام توسط اساتید حوزه علمیه قم برنامه‌ریزی کرده است.

برنامه منبر حرم نیز هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشا از شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه تا پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه با حضور حجج‌اسلام انصاریان، رفیعی، مؤمنی، عرفان و حسینی قزوینی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

همچنین، محفل انس با قرآن کریم جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، نیایش صبحگاهی با قرائت زیارات و ادعیه وارده هر روز صبح، دعای توسل بعد از نماز جماعت مغرب و عشا سه‌شنبه،‌ زیارت جامعه کبیره ساعت ۲۳ پنج‌شنبه شب و زیارت آل‌یاسین قبل از نماز جماعت مغرب و عشا جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه دنبال می‌شود.

بر اساس این گزارش، زیارت عاشورا این هفته با مدیحه‌سرایی سید علی حسینی نژاد بعد از نماز صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه، دعای کمیل با مدیحه‌سرایی عباس حیدرزاده بعد از نماز مغرب و عشا پنج‌شنبه و دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و مدیحه‌سرایی مجید علی‌اکبری قرائت می‌شود.

گفتنی است، در هفته جاری برای کودکان، نوجوانان جوانان و بانوان برنامه‌های مختلفی در حرم مطهر بانوی کرامت درنظر گرفته شده است.

همچنین، نشست زمزم معرفت با حضور کارشناسان معارفی،‌ مسابقه کتاب‌خوانی رضوان با ۱۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، قرعه‌کشی اسامی و القاب اهل‌یبت(س) ویژه ماه شعبان و میزبانی از زائران در نمایشگاه حریم حرم از جمله برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در هفته جاری است.(t2)