به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مراسم عقد ۵۳ زوج جوان همزمان با ولادت امام عصر (عج) از سوی واحد مشاوره و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) در اتاق عقد حرم مطهر انجام شد.

بر اساس این گزارش، از ۵۳  زوج حضور یافته بر سر سفره عقد آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) ۳۴ زوج از سطح استان قم و ۱۸ زوج از سایر استان های کشور از جمله، بوشهر، اصفهان، قزوین، تهران و … بوده است.

همچنین به هر کدام از زوجین یک میثاق نامه، بسته نبات و یک قاب از گنبد بارگاه حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان تبرکی اهدا شد.

خاطرنشان می شود، جهت رزرو اتاق عقد، زوجین می بایست مقدمات ثبت و آزمایشات مربوطه را انجام داده و سپس فرم مربوطه رزرو اتاق عقد را دانلود کرده و پس از تکمیل آن به تایید محضردار برسانند. زائرین نیز پس از تکمیل فرم، آن را به صفحه اتاق عقد ارسال نمایند، سپس منتظر تماس جهت هماهنگی باشند. مجاورین نیز می تواند علاوه بر روش بالا ، پس از تایید محضردار فرم را حضورا به مسئول اتاق عقد تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ نمایند.

افراد شهرستانی نیز می‌توانند با مراجعه به بخش پیوندهای آسمانی پایگاه اینترنتی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها ثبت‌نام کنند.(t2)