به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حسین سامیان ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آیین‌های فاطمی و مسئولان جشنواره مردمی کرامت با آیت‌الله سعیدی طی سخنانی اظهار کرد: مهمانسرای حرم کریمه اهل‌بیت(س) با استفاده از پایگاه اینترنتی حرم مطهر روزانه به قید قرعه از ۵۰ الی ۱۰۰ نفر از زائران و مجاوران میزبانی کرده است.

وی اضافه کرد: در درمانگاه حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز در روز میلاد بانوی کرامت و امام رضا علیه‌السلام طرح ویزیت رایگان را دنبال کردیم که به صورت ویژه مورد استقبال قرار گرفت.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان کریمه اهل‌بیت(س) از پخت روزانه بیش از سه هزار غذای تبرکی در طول دهه کرامت یاد کرد و گفت: در طول این دهه تیم مالی و پشتیبانی حرم مطهر به صورت کامل در اختیار روابط عمومی و بخش‌های فرهنگی بودند تا فعالیت‌های فرهنگی به شیوه مطلوب دنبال شود.

وی با اشاره به تلاش نیروهای افتخاری و رسمی معاونت پشتیبانی و منابع انسانی در راستای تامین نیازهای بخش‌های مختلف حرم مطهر عنوان کرد: بیش از هفت هزار فیش غذای تبرکی در طول دهه کرامت در نقاط مختلف شهر قم توزیع شده است.(p2)