پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، تاریخ تاب تحمل این‌همه عدالت را نداشت پس؛ بعدازآنکه درب خانه یگانه عادل تاریخ را به آتش کشید و بانوی آب و آیینه را به شهادت رساند به مدت ۲۵ سال عدالت را خانه‌نشین و بشریت را محروم از شنیدن کلام عدالت کرد اما مگر مکرها و فریب‌های غاصبان می‌توانست تجسم عدالت و حق و حقیقت را خانه‌نشین کند. پس زمانی که عدالت را از منبر و مسجد محروم کردند، عدالت سر در چاه کرد و حق را از درون چاه در دل تاریخ فریاد کشید

عدالت سکوت نکرد و به‌وسیله تاریخ دست‌به‌دست با کلام خویش ولی همواره در سکوت فریاد کشید و طاغوت‌های زمان هر چه کردند نتوانستند با فریادهای خویش فریاد در سکوت عدالت را خاموش کنند؛ آخر مگر می‌شد که نور خورشید را با «ها» خاموش کرد.

زمین چرخید و خورشید طلوع و غروب کرد اما هرچه فرعون ها تلاش کردند که تجسم عدالت را از یادها محو کنند باز او با حنجره‌ای تازه حضور خویش را فریاد کشید و این فریاد عدالت آن‌چنان پیوسته ادامه داشت تا با رسم‌الخطی بر پوستینی به نام «نهج‌البلاغه» به فرزندی از فرزندان عدالت به ارث رسید و او این فریاد را دوباره فریاد کرد تا بشریت دوباره کلام زیبای مولای متقیان امیر مؤمنان را بشنود و این بار این فریاد آن‌چنان بلند بود که قرار شد بستری شود برای کمک به آخرین منجی. اما چگونه ممکن بود سربازانی که فرمانده خیبر شکن خود را ندیده‌اند بتوانند در رکاب آخرین منجی آخرین حکومت عدل الهی را برپا کنند.

پاسخ روشن بود و خود مولای متقیان شناخت «نفس» را راهبرد رسیدن به این حکومت عنوان کردند و فرمودند «هرکس نفس خود را بشناسد، خدای خویش را شناخته است» اما مراد از این نفس، نفس هوس‌باز خاکی نیست بلکه مراد از این نفس «انسان کامل و امام» امت است؛ پس هرکس امام خویش را بشناسد خدای خویش را شناخته است.

اما چگونه می‌توان در این هیاهوی مدرنیته امام را شناخت باز پاسخ روشن است، با کلام امام می‌توان بخشی از هویت امام را شناخت و چه کلامی برای شناخت امام روشن‌تر و واضح‌تر از نهج‌البلاغه، کلامی که در طول تاریخ بشری از حصار چاه و خانه‌نشینی عبور کرده تا به دست بشر امروزی برسد. بی‌دلیل نیست که رهبر معظم انقلاب دوام و بقای انقلاب را به شناخت و مطالعه این کلام گره‌زده‌اند، اما متأسفانه در جامعه امروز این کلام مهجور است. البته همچنان مکان‌هایی برای شناخت این کلام و نفس مؤمن یعنی امام وجود دارد و یکی از این مکان‌های آستان ملک پاسبان بانوی کرامت است.

آستان ملک پاسبان بانوی کرامت از سال ۸۸ با تدوین دفترچه‌ مطالعه روازنه نهج‌البلاغه «طلیعه حکمت» بار دیگر کلام مولای متقیان را در صوری اسرافیلی به‌تمامی جهان مخابره می‌کند.

صوری که فقط به دنبال انتشار لفظی و معنوی کلام مولای متقیان در گوش تاریخ نیست بلکه به دنبال خیره کردن عقل ها و تدبر در واژه‌های این اقیانوس ژرف و عمیق بشری است.

دفترچه‌ مطالعه روازنه نهج‌البلاغه آستان مقدس بانوی کرامت به شکلی تدوین‌شده است که در هرماه به‌طور میانگین کلام امیرالمؤمنین علیه‌السلام ۳۶۵ بار از سوی شرکت‌کنندگان به‌طور کامل ختم می‌شود و این‌چنین است که این دفترچه توانسته کلام امام علی علیه‌السلام را از مهجوریت به متن زندگی بانوان شرکت کننده وارد کند.

بانوان علاقه‌مند برای دریافت این دفترچه می‌توانند به واحد مراسم و محافل فرهنگی خواهران جنب رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است مبلغان دینی نیز بدون محدودیت می‌توانند دفترچه‌های مطالعه نهج‌البلاغه را که در سه بخش خطبه ها حکمت ها و نامه ها طراحی‌شده است را از واحد محافل و مراسم فرهنگی خواهران دریافت کنند.(g3)