به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی شب گذشته طی دیداری با مردم شهر مقدس قم در مسجد امام علی علیه‌السلام با بیان اینکه طاغوت با فریب و زور خود را بر مردم تحمیل می‌کند، اظهار کرد: اگر چنین حکومتی بتواند دوام پیدا کند بعد از مدتی امکان دارد ادعای خداوندی هم داشته باشد.

وی اجتناب از طاغوت را یک رسالت الهی خواند و اضافه کرد: برخی از افراد در ایران نیز اگر بتوانند به مسیر طاغوت خواهند رفت، حتی اگر با رنگ و بوی مذهب هم روی کار آمده باشند چراکه یکی از ویژگی‌ها طاغوتیان منکر شدن هر قدرتی خارج از قدرت آن‌هاست.

تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه اصل انقلاب اسلامی انجام یک تکلیف الهی و سرنگونی حکومت طاغوت بوده است، گفت: بر اساس آموزه‌های دینی پیروان دین اسلام باید حکومت اسلامی را برپا و از طاغوت اجتناب کنند که مردم ایران هزینه‌های این حکومت الهی را پرداخت و این حکومت را برپا کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه برخی فقط هدف انقلاب اسلامی را رسیدن به مادیات دنیا می‌دانند، تصریح کرد: ائمه اطهار(ع) و یاران بزرگوار ایشان نیز با پذیرش اسلام و دنبال کردن راه پیامبر اسلام نه فقط به رفاه نرسیدند بلکه دشواری‌ها و رنج‌های بسیاری را تحمل کردند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان رهبر انقلاب اسلامی باشند، مطرح کرد: مردم باید در انتخابات مختلف افرادی را انتخاب کنند که این افراد نیز به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی عمل کنند تا کشور به سمت افق‌های مورد نظر با سرعت بیشتری حرکت کند.