به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف در گفت‌وگویی با اعلام این خبر گفت: به‌منظور ایجاد زمینه‌های لازم جهت انس با روایات نورانی ائمه اطهار علیهم‌السلام، مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با همکاری مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه و انجمن حدیث حوزه، دوره حدیث¬خوانی و فهم حدیث «شمیم عترت» را برای عموم زائران به‌ویژه طلاب سطوح عالی برگزار می‌کند.
رئیس اداره آموزش قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: در این دوره افراد می‌توانند در تمام یا یکی از رشته‌های «صحیفه سجادیه»، «کافی»، «نهج‌البلاغه» و «شرح زیارت جامعه کبیره» ثبت‌نام و شرکت نمایند.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام این دوره‌ از امروز تا پنجم بهمن‌ماه جاری گفت: داوطلبان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها به آدرس Qhkarimeh.ir مراجعه نمایند.
حجت‌الاسلام مشرف اضافه کرد طلاب سطوح عالی برادر می‌توانند با شرکت دریکی از این دروس از امتیاز تشویقی ۳ نمره که به یکی از دروس رجال پایه ۸ و ۹، درایة الحدیث پایه ۱۰ و مصاحبه فقه درس خارج همان سال تحصیلی تعلق خواهد گرفت، بهره‌مند شوند.