به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خادمان بانوی حرم مطهر صبح امروز در قالب دسته عزاداری در مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام تجمع کردند.
بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام بیگدلی که بیان معارف این آیین را بر عهده داشت ضمن تبیین القاب مشهور امام موسی کاظم علیه‌السلام، اظهار داشت: کاظم از شاخصه‌های اخلاقی امام موسی بن جعفر علیه‌السلام است؛ که البته در این زمینه در کتاب‌های معتبر، روایات و داستان‌هایی به قلم نویسندگان مشهور به رشته تحریر درآورده شده است.
سخنران این آیین عزاداری با اشاره به این‌که عالم بودن از القاب مشهور و یکی دیگر از شاخصه‌های امام موسی بن جعفر علیه‌السلام است، گفت: در متون ثقلین از عنوان «العالم» به‌عنوان مصدر حدیث استفاده‌ شده است و این نوع بیان احادیث خبر از صدور حدیث از ناحیه امام کاظم علیه‌السلام می‌دهد.
حجت‌الاسلام بیگدلی بابیان اینکه کمال انسان در دانایی و توانایی اوست، ابراز داشت: باید توجه داشت که دانایی و توانایی، علم و قدرت را به همراه می‌آورد.
در ادامه این مراسم،خادمین کریمه اهل‌بیت، مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام را در قالب دسته‌های منظم عزاداری، با مرثیه سرایی و سینه‌زنی ترک کردند و با اشک چشم و قلبی مملو از اندوه، برای عرض تسلیت به‌سوی حرم حصرت معصومه سلام‌الله علیها حرکت کردند.