به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیین غبارروبی حرم مطهر بانوی کریمه اهل‌بیت شب گذشته با حضور مدیران روابط عمومی‌های نهادهای فرهنگی و سازمان‌های استان قم در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این آیین بهرام سرمست؛ استاندار، سید مرتضی سقائیان نژاد؛ شهردار و جمعی دیگر از معاونین استانداری و مدیران نهادها و سازمان‌های استان قم حضور داشتند.
بهرام سرمست طی سخنانی در این آیین با اشاره به این‌که روابط عمومی مرزبندی‌های نوین عصر ارتباطات است، ابراز داشت: عصر ارتباطات را می‌توان عصر انفجار اطلاعات توصیف کرد به صورتی که در چنین عصری پیروز میدان سازمان و نهادی است که روابط عمومی آن ارتباط نظام‌مند و شفاف‌تری با رسانه‌ها داشته باشد.
استاندار قم با اشاره به این‌که عصر امروز عصر پاسخ به نیاز انتشار و گردش محتوا است، عنوان داشت: قدرت اندیشه قدرت اصلی این عصر است؛ این در حالی است که مهارت شنیدن انتقاد یکی از مؤلفه‌های یک سازمان و مدیر موفق و معیار در این عصر است.
سرمست تفاهم با مخاطب را سومین مؤلفه یک سازمان ممتاز در عصر ارتباطات توصیف کرد و گفت: سازمانی موفق خواهد بود که با روابط عمومی خود بتواند یک رابطه مبتنی بر تفاهم با مخاطبانش برقرار کند.
گفتنی است در پایان این آیین نماز جماعت به امامت حجت‌الاسلام احمدی برگزار و پس از آیین غبارروبی مسئولان روابط عمومی نهادها و ادارات استان قم بر سفره افطاری کریمانه بانوی کریمه اهل بین مهمان شدند.