به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نشست اعضای شورای سیاست‌گزاری قرارگاه ۱۹ دی استان قم ظهر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد.
در این نشست سید محمد تقی حسینی جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در طرح پارسا دیده نشده است، اظهار کرد: با این وجود که ستاد در جلسات این طرح در استانداری و مجموعه‌های دیگر حضور نداشته است اما از هیچ اقدامی برای حمایت از طرح پارسا دریغ نخواهد کرد.
وی اضافه کرد: رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور ترویج و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که در این راستا با اساتید سطوح عالی حوزه، ائمه جماعات مساجد، مدارس و ادارات، سخنرانان و واعظان شناخته‌شده و مشاوران حوزوی مکاتبه لازم انجام شده است تا در راستای ترویج این فریضه الهی اهتمام لازم را داشته باشند.
حسینی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهای ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گری است و این ستاد آمادگی دارد که مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف را از مسئولان پیگیری کند.
وی ادامه داد: در حوزه مطالبه گری ستاد با توجه به جایگاه رسمی خود با مشکلی خاصی روبرو نیست اما روند کار باید مشخص شود؛ طرح پارسا باید تذکر زبانی را دنبال کند اما اگر مؤثر واقع نشد ستاد از فرمانداری و دستگاه‌ها بخواهد کارهای مورد نیاز را انجام دهند.
جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم یادآور شد: طبق قانون حمایت از آمران به معروف این ستاد مؤظف به حمایت از گروه‌های مردمی در این حوزه است اما ستاد باید در جریان روند فعالیت‌های این گروه‌ها باشد تا بتواند حمایت‌های لازم را از این گروه‌ها داشته باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مشاور تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد دبیر قرارگاه ۱۹ دی استان قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عزت‌زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از جمله حاضران در این نشست بودند.