به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، دومین گردهمایی فعالان عفاف و حجاب ظهر امروز با حضور جمعی از بانوان، در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این گردهمایی طی سخنانی با بیان اینکه این سلسله جلسات مدتی بوده که با پیگیری دفتر تبلیغات راه‌اندازی شده و در حال پیگیری است، اظهار کرد: تدوین برنامه‌های آموزشی از جمله سلسله برنامه‌هایی است که در ادامه این همایش‌ها به فعالان ارائه می‌شود.
حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد افزود: کسانی که این آموزش‌ها و مهارت‌ها را سپری می‌کنند در حوزه تذکر لسانی برای ترویج حجاب و جلوگیری از منکرات در بخش‌هایی از قم فعالیت خواهند کرد تا مأموریت دینی خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب انجام دهند.
وی بیان کرد: در کنار اعمال صالح و ترک محرمات یک نکته مورد تأکید قرار گرفته است اینکه باید دید کدام‌یک از اقدامات و فعالیت‌های ما می‌تواند مقابله جدی با کفار باشد و عصبانیت کفار را به دنبال داشته باشد.
روستا آزاد حجاب را از آن دسته واجباتی دانست که در صورت عمل درست می‌تواند عصبانیت کفار را به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: در آیات قرآن کریم آمده در کنار اینکه سختی می‌کشید و عمل صالح انجام می‌دهید یکی از اعمال صالح شما این است که قدم‌هایی بردارید که آن قدم‌ها سبب عصبانیت کفار شود.
آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و حجت‌الاسلام والمسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قم در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.