به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، خانم رابودان پیش از ظهر امروز در جمع بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها حرم مطهر با اشاره به اینکه بحران هویت و بی‌عاطفگی نسل امروز ریشه در دور شدن مادران از خانه دارد، اظهار داشت: خداوند زن را در خانواده کانون محبت قرار داده و این محبت مادری و همسری برای بقای خانواده ضروری است.
این استاد حوزه علمیه خواهران افزود: در سال‌های اخیر جریان‌های فمنیستی با داعیه حمایت از حقوق زن، نقش مادری و همسری را به ابتذال کشانده و به بهانه حمایت از حقوق زن، زنان را به صورت افسار گسیخته از خانه دور کرده‌اند.
وی تصریح کرد: دور شدن بانوان از خانه و نقش مادری و همسری برای آن‌ها نتیجه‌ای جز قرار گرفتن در خدمت نظام سرمایه‌داری، بهره‌کشی و بردگی کالا گونه نداشته است.
رابودان ادامه داد: با اشتغال غیرضروری بانوان هویت زنان و تربیت کودکان در جامعه امروز دچار تزلزل شده است.
وی افزود: زنان باید آگاه باشند که با بازگشت به نقش همسری و محبت مادری است که می‌توانند نسلی شایسته و صالح تربیت کنند.
این کارشناس مسائل تربیتی ادامه داد: با امرونهی مستقیم و خشک نمی‌توان فرزندان را در مسیر تربیت دینی هدایت کرد؛ بلکه مادران باید با عمل به آداب دینی و بر محور محبت مادرانه، فرزندان شایسته‌ای تربیت کرده و نسل صالحی را پرورش دهند.
رابودان با تأکید بر اینکه زن در خانواده کانون مهر و محبت است، یادآور شد: با محبت مادری و همسری است که می‌توان از زندگی پر از هیاهوی و اضطراب امروز گره‌گشایی کرد و خانه را مأمنی برای آرامش قرار داد.