به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌ محمدحسن نبوی در نشست هم‌اندیشی قرارگاه ۱۹ دی که در سالن محراب حرم بانوی کرامت با حضور اعضای ستاد مرکزی این قرارگاه برگزار شد، با بیان اینکه در معضلات اجتماعی بیشتر درمان در جایی غیر از محل مشکل اصلی دنبال می‌شود، اظهار داشت: در موضوع حجاب بیشتر افراد مقید و بانوان محجبه محل مراجعه انتقادهای ما برای حل مسئله هستند، درحالی‌که حجاب را باید با ادبیات دیگری دید.
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه مدارس، دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها باید محل مطالعه و زمینه درمان معضل اجتماعی بی‌حجابی و بدحجابی باشند، ابراز داشت: باید این مراکز به‌صورت تخصصی موردمطالعه و به‌عنوان محل منشأ این بیماری اجتماعی برای درمان تحت مراقب‌های ویژه قرار گیرند.
نبوی ترویج بی‌حجابی در ایران را یک فرایند سازمان‌یافته دانست و گفت: اخبار متعددی از اتاق‌های فکر دشمن از سوی رسانه‌های خودشان منتشر می‌شود که فروپاشی ایران اسلامی با ترویج بی‌حجابی ممکن خواهد شد.
معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به ظریف بزرگ گروهای مذهبی در بدنه امت اسلام گفت: فتنه ۸۸ با آن گستردگی با همت و حضور نیروهای انقلابی و فرهنگی به نقطه پایان بی‌نتیجه رسید؛ بر این اساس قرارگاه‌های فرهنگی باید به چنین ظرفیت‌هایی آگاه باشند و هوشمندانه از چنین منابعی برای تأمین و اقامه امر الهی استفاده کنند.
وی ادامه داد: باید ظرفیت و زمینه‌های تولید و توزیع محصولات حجاب فراهم شود و این ظرفیت‌ها، زمینه‌ای برای تولید ثروت در بازار اسلامی باشد.