به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی خدمات درمانگاه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) را تشریح کرد و بیان داشت: در طول شبانه روز بیش از سه هزار خدمت به زائران و مجاوران حرم مطهر در این درمانگاه ارائه می‌شود.
وی افزود: این خدمات در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل داخلی، اطفال، پوست و مو، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و چشم پزشکی و واحدهای رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات و غیره ارائه می‌شود.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ادامه داد: بیشتر بیماران از زائران هستند و افراد با توجه به منتسب بودن درمانگاه به حرم مطهر، استقبال خوبی از مجموعه دارند و داروهای داروخانه درمانگاه را نیز با نیت شفا گرفتن دریافت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در بخش عمومی ۱۰ پزشک طی ۲۴ ساعت در طول هفته مشغول مداوای بیماران هستند و در بخش‌های تخصصی نیز ۲۵ پزشک متخصص فعالیت دارند.
عباسیان با اشاره به فعالیت بخش دندانپزشکی درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س)، گفت: در بخش دندانپزشکی ۱۸ پزشک عمومی و ۴ پزشک تخصصی ویژه اصفال و ترمیم زیبایی در حال ارائه خدمات به زائران و مجاوران مراجعه کننده به درمانگاه هستند.
وی در پایان همچنین به بخش‌های رادیولوژی، زنان و زایمان و داخلی اشاره کرد و بیان داشت: در بخش رادیولوژی ۶ متخصص، در بخش داخلی ۳ متخصص و در بخش زنان و زایمان نیز متخصصان و کارشناسان مامایی خدماتی را به صورت صبح و عصر و ۲۴ ساعته ارائه می‌‌کنند و یک فوق تخصص نازایی نیز یک بار در هفته در درمانگاه حضور دارد.