به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها، مهدی غلامرضایی در گفت‌وگویی خبری از تجلیل پرستاران خادم حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت روز پرستار خبر داد و اظهار کرد: در مجموع بیش از ۱۶۰ کارشناس پرستاری و بهیار اتاق عمل در بخش فوریت‌های پزشکی آقایان و خانم‌ها در حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت افتخاری فعالیت می‌کنند.

 وی افزود: همه این پرستاران در بخش فوریت‌های پزشکی حرم مطهر بانوی کرامت مستقر هستند و هر نفر در طول هفته یک شیفت ۶ ساعته در حرم مطهر حضور پیدا می‌کند و به زائران و مجاوران آستان مقدس ارائه خدمت می‌کند.

 مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه بخش فوریت‌های پزشکی یکی از زیرمجموعه‌های بخش درمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این بخش در کنار درمانگاه متکفل خدمات‌رسانی درمانی بهتر و بیشتر به زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت است.

 وی ادامه داد: مرکز فوریت‌های پزشکی ویژه خواهران در رواق خواهران حرم مطهر و همچنین مرکز فوریت‌های پزشکی برادران در هشتی ورودی صحن صاحب‌الزمان (عج) فعال است و تعدادی از خادمان پرستار نیز در درمانگاه حرم مطهر فعالیت دارند.