به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی از برگزاری مراسم تجلیل از پزشکان دارالشفاء کریمه اهل‌بیت(س) خبر داد و بیان کرد: این مراسم به مناسبت روز پزشک دنبال شده است.
وی افزود: مراسم تجلیل از پزشکان شاغل در دارالشفاء کریمه اهل‌بیت(س) با حضور محمد واحدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس و جمعی از خادمان بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام با بیان این که در این مراسم هدایا و شاخه گلی به پزشکان متخصص، عمومی و دندانپزشکی اهدا شد، ادامه داد: مراسمی نیز در همین راستا در تهران برگزار کردیم و طی آن از پزشکان متخصص که به صورت افتخاری در درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) مشغول به فعالیت هستند تجلیل به عمل آمد.
وی خاطرنشان کرد: تجلیل از پزشکان تهرانی روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه ۱۳۹۸ به مناسبت روز پزشک و با حضور در مطب کار دکتر دانش متخصص داخلی و خانم دکتر احمدی متخصص رادیولوژی صورت پذیرفت و هدایا و متبرکات حرم مطهر به این افراد تقدیم شد.
گفتنی است، دارالشفاء کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در میدان آستانه واقع شده و به صورت شبانه‌روزی فعال است و خدماتی در بخش‌های عمومی و تخصصی شامل داخلی، اطفال، پوست و مو، مغز و اعصاب، زنان و زایمان و چشم پزشکی و واحدهای رادیولوژی، دندانپزشکی، داروخانه، تزریقات و غیره به زائران و مجاوران ارائه می‌کند.