به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی امشب در اختتامیه سومین جشنواره مردمی کرامت و آیین تجلیل از خادمان سفیران کریمه که در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های سفیران کریمه و جشنواره مردمی کرامت در سنوات گذشته نیز هر ساله توسط آستان مقدس دنبال شده است، اظهار کرد: امسال ۲۵ هزار کانون فرهنگی مساجد در نقاط مختلف ایران اسلامی برنامه‌های خود را در دهه کرامت به صورت ویژه‌تر دنبال کردند.

وی با بیان اینکه هم‌گرایی مطلوب میان آستان مقدس و کانون‌های فرهنگی مساجد در سال‌های آینده تقویت می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم فرهنگ دینی مورد نظر را با نگاه اهل‌بیت و معصومین(ع) در میان اقشار مختلف مردم ترویج دهیم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: آیین‌های شادی ما نسبت به آیین‌های سوگ بسیار کم‌رنگ است به همین علت باید به بهانه‌های مختلف از جمله پرچم‌گردانی به دنبال ترویج و گسترش آیین‌های شادی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه پرچم اهل‌بیت(ع) سلایق و اقشار مختلف جامعه را گردهم می‌آورد، تصریح کرد: عاشقان اهل‌بیت(ع) همه جای این دنیا حضور دارند به همین علت محبت به اهل‌بیت(ع) عنصری برای تحقق وحدت جهانی اسلام است.