به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی با بیان این‌که دارالشفاء حرم کریمه اهل‌بیت(س) به صورت شبانه‌روزی فعال است، بیان کرد: در این مرکز خدمات مختلف درمانی اعم از کلینیکی و پاراکلینیکی به بیماران و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
وی افزود: خدمات کلینیکی به دو بخش عمومی و تخصصی تقسیم می‌شود که در بخش عمومی پرشکان عمومی، تزریقات، مامایی، داروخانه و دندانپزشکی را داریم و در بخش تخصصی نیز پزشکان رشته‌های مختلف همچون داخلی، اطفال، قلب و عروق، پوست و مو، ارتوپد، مغز و اعصاب، چشم و زنان و زایمان فعالیت دارند.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ادامه داد: خدمات پاراکلینیکی هم شامل بخش‌های آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی است که در طول هفته به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه کلینیک تخصصی، پزشکان رشته‌های مختلف را برای همکاری دعوت کرده‌ایم و در کنار آنها متخصصانی نیز هستند که با توجه به فعالیت در استان‌های دیگر به صورت افتخاری در روزهای پنجشنبه و جمعه در دارالشفاء آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها حضور پیدا می‌کنند.
عباسیان گفت: دکتر دانش متخصص داخلی و دکتر ضرغامی متخصص رادیولوژی از تهران، افرادی هستند که به صورت افتخاری روزهای پنجشنبه و جمعه در درمانگاه، بیماران را ویزیت می‌کنند.
وی همچنین به شیوه نوبت‌دهی بیماران اشاره کرد و افزود: نوبت‌دهی به مراجعه‌کنندگان به صورت حضوری انجام می‌شود و سامانه تلفنی راه‌اندازی نشده و محدودیتی در مراجعه افراد نداریم.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ادامه داد: در بخش مراجعه به پزشکان فوق‌تخصص نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، افراد طبق زمان‌بندی مشخص می‌توانند به پزشکان مراجعه کنند.